Min dag...

Jag måste bara få skriva om min älskade dotter som är det finaste och duktigaste på denna jord!

Jobbade idag från 2-5 och tänkte att jag kanske inte skulle få sådär jättemycket gjort egentligen med Elsa med mig men det spelade ingen roll sa Posten. Dom hade kaos tydligen!
2-3 ligger Elsa i vagnen och leker med en leksak. sen blev hon lite uttråkad så då gick vi ett varv inne på posten. Det va roligt! Sen satt hon i vagnen i en kvart ungefär. När klockan va tjugo över 3 så blev hon hungrig... Då gick vi in i vilorummet och Elsa fick mat! Hon somnade vid halv 4 medans hon åt. Då gick jag och la ner henne i vagnen och hon sov tills jag väckte henne klockan 5 och det var dags att åka hem :)
Mammas älskade gris!



Just det. Glömde jag säga att hon sov från halv 10 till 9 med bara EN matning inatt också!



Ps. Dubbelhakan går i släkten ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nååå duktiga lilla gumman!!



Sockersöt är hon också.



Pussss

2010-02-16 @ 20:15:16
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaa utan fläsk ska de vara :-)

2010-02-16 @ 20:17:24
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skön dag gumman, jasså ligger det i släkten!!!!!!!

Puss o sov gott

2010-02-16 @ 21:14:52
Postat av: Jonna

Jaa absolut, har förhoppningsvis bara 3 innebandyhelger kvar sen ska jag/vi komma de lovar jag!



Pussssssssss

2010-02-17 @ 09:30:38
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0