Mysig söndag!


Vi gjorde ett nytt försök med bad idag. Gick mycket bättre i barnpoolen där det var lite varmare :)
Vi va säkert i vattnet i 30 minuter och Elsa var lite småskeptisk men verkade ha kul!

Sen kom vi hem och jag fick sova en stund på soffan, dagssömn är fruktansvärt underskattat!

På kvällen kom Maria och Elin över och vi snackade skit, kollade 5-milen (medalj IGEN) och kollade film. Väldans trevliga damer dom där.

Är så trött så trött. Ska bara se Kanada vinna OS-guld i hockey sen är det mamma Linn som stupar i säng!
Godnatt!


Ps. Idag gjorde jag lasagne för första gången i mitt liv, hör och häpna. Och den blev SJUKT god! Cred till mig!




Riktigt rolig film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0