Sprattelmaja!

Tänkte ju skriva om min stockholmsvisit!

Torsdag: Kom mitt på dagen, blev upphämtad av pappa och åkte sen hem till mamma för att ha födelsedagsmiddag. Fick en Kate Moss parfym av Pontus med familj och ett presentkort på magicbar av Sebastian med family. Mamma och Daggen bjussade på en tandblekning och städning hemma hos oss i Umä en gång i månaden i ett år. Sweet!
Fick mysa med mina goa brorsbarn som är det goaste som finns :)

Fredag: Blev upphämtade av Elsas gudmor Jonna och åkte sen och köpte thaimat på Lampans Thai. Haha Jonna va lika bundis med thaibruttorna där inne som jag är med min familj typ. Hon är ALDRIG där ;)
Hem till tant Jonna och käkade, myste, pratade skit och lekte med Elsa.
Sen kom pappsen och hämtade mig och vi åkte hem till honom för att ha födelsedagsmiddag hemma hos honom.
Fick glas av Pi och pappa hade köpt ett Nintendo Wii (Wiiiiiii). Även ett euromynt (värde 100 kr som var köpt 1984 när euron började gälla i Europa).
Haha sist men inte minst fick jag ett kort på pappa i en liten hjärtram som nu sitter på vårt kylskåp :)


Lördag: kom nästan alla mina goa brudar hem till mamma. Massa tjatter, mys och presenter! Fick ett Tomas Sabo-halsband av Bella och Jonna med en berlock där det stod mamma på olika språk och ett E för Elsa♥
Ett SNÖ of Sweden armband av Linnéa, Jessica och Nobbe. Passade perfekt ihop med halsbandet :)
Smink från Make up Store av Madde och Fia, som jag önskat mig!
Och av Anna fick jag en prenumeration på Vi Föräldrar!
Jag har världens bästa tjejer!!!!



På kvällen på lördagen var det 30-årsfest för min älskade brorsa, Pontus! Sjukt kul att träffa alla på en gång. Och videon på Pontus när han va me i Lilla Sportspegeln -88 gjorde succé!
Jag och Helena åkte hem till våra amningsbehövande bebisar vid halv 12. Hämtade Elsa som fick sin morfar som barnvakt! Tacktack!


Söndag: Vaknade av att jag mådde skit rent ut sagt. Hängde över toastolen och trodde att spysjukan va framme. Men efter en liten tupplur med Elsa så va allt borta typ. Var förmodligen bara bakis... På två glas vin...
Åkte med pappa och Elsa på Jonnas innebandymatch som dom förlorade. Orättvist! Ni va verkligen värda att vinna gumman!
Sen åkte vi vidare till IKEA där jag bara skulle kolla på lite skit men åkte därifrån 1000 kronor fattigare. Så blir det när man inte har IKEA i sin hemstad ;)
Fick även träffa Elsas andra gudmor en snabbis där också ♥ och hon hade med sig ett par jeansleggins till lillan och jag fick en skitfin klänning/tunika!

Middag på kvällen hemma hos mamma och vi va barnvakt åt Jack :) Väldans mysigt!
In på lunch hos Sara i gallerian på måndag och inhandlade en BH på Twilfit där hon jobbar!
Sen med pappsen ut till Bromma flygplats och sen flög vi hem!
Blev upphämtade av den saknade maken och vi åt middag lite snabbt, nattade lillan tidigt för att sen spela Nintendo Wii resten av kvällen :)



Tack ALLA för en perfekt helg!!


Försökte lägga upp bilder men det går inte så jag gör det en annan dag!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, Jag gillar ju inte att läsa böcker, men dina inlägg läser jag med stor glädje, än en gång, du ska nog bli skribent, du skriver skitbra, kul att du va nöjd med helgen, det va jag med. Puss o kram,ha det.

2010-02-03 @ 20:07:18
Postat av: Pappa

Hej igen, glömde en sak. Vi var och såg it´s complicated idag kl. 3 på dan, vi är ju lediga " än så länge " efter det var vi på resturant Orkidé " Thailand " på Medborgarplatsen och utnyttjade vår julklapp som vi fick av dig, fritt resturantbesök för två, det var kanon så nu sover man gott, tusen tack. Puss o sov gott

2010-02-03 @ 20:19:33
Postat av: Jonna

Hihi vilket långt och bra inlägg älskling! :-)



Du är bäst!



Pussssssss

2010-02-04 @ 07:15:37
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: SVÄGERSKAN

Hallååååååå, det finns väl ingen skit på IKEA????!!

Vilken underbar helg du verkar ha haft! Förstår att du saknar Stockholm och alla dina vänner!

Kramisar från tanten i Kina! Krama lillsnurpan från mig!

Saknar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss

2010-02-04 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0