Tänk om...


Jag sitter själv hemma (Elsa har somnat) och på andra sidan jorden, nästan (sthlm), sitter min älskade Jonna själv hemma. Våra Mickear är ute båda två.

Tänk om vi bodde i samma stad då hade vi hängt nu! Tänk om jag också va sjuk precis som Jonna då hade vi snörvlat ihop. Tänk om jag inte hade mitt dumma nyårslöfte då hade vi ätit godis båda två. Tänk om jag hade fått min önskan igenom ikväll då hade jag vart glad!

Men det är jag ändå :)




Har gett Elsa välling ikväll för första gången. Hon somnade som en stock! Nu ska vi se om hon sover lite längre inatt utan att äta... Ska ge längre mättnadskänsla. Iofs åt hon inte upp allt för hon somnade, men det blir spännande att se!
Jag ÄLSKADE välling som barn och drack det till frukost till jag var typ 11 eller nåt :) i mugg med sugrör haha!


Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa tänkt vad bra de hade varit om du hade bott här i Huddinge med mig :-) Nu får ni ta ert pick och pack och komma hit, genast!



Saknar er så!



Puss puss pussssss

2010-02-28 @ 11:26:47
Postat av: jennifer

Ja, han sov =) Jag kom hem vid 00.30. gick och la oss vid 01.30 kanske. sen sova han till 4 och ville ha mat, sen somna han som en stock och sov till halv 8 imorse :) Skönt! Nu ligger han och sover igen! Haha

2010-02-28 @ 13:06:12
URL: http://jennifernikita.blogg.se/
Postat av: Michan

ÅÅÅ vadf mysigt jag saknar bebis tiden så mycket, njut av varje minut. man älskar sina barn mer än allt på jorden även när dom e större men just den där första tiden, när det kommer för första gången hela tiden, första steget första gången dom sitter själva mm.mm sen kan man umgås med dom så lugnt och stilla, nu ska vi spela bandy och cyckla eller spela boll, saknar när det bara räckte att sitta med dom på magen i soffan och prata och dom gurglade till svar. oj vad långt det blev

Kram

2010-02-28 @ 13:37:25
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0