Torsdag = överraskning??


Nu har mamma lämnat boet. Hon stannade bara en natt innan hon var tvungen att åka vidare på säljresan!
Men det va jättemysigt igår... Jag, mamma och Elsa va här hemma först, sen åkte vi till VV där jag vägde mig. Har jag sagt -0,9?? ;)
Vidare till IKSU Spa där jag bokade tid för massage som jag ska få på lördag... SÅ skönt!
Sen åkte vi och handlade mat, hem och lagade och åt maten med Mr Mike också!
På kvällen kom även Elin förbi och vi kollade OS! Vilken JÄVLA smäll Anja bjöd på. Usch jag kan inte kolla bilderna :(
Jag tror INTE hon kommer starta ikväll!


Mike va hos Christoffer inatt och kollade SWE-Tyskland. Han kom väl hem vid halv 5. Så nu ska jag och Elsa väcka honom!!


HOPPAS PÅ ÖVERRASKNINGEN IKVÄLL!!!


Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Du e ju grym!!!!!!

Miss ya!!!!

2010-02-18 @ 14:00:32
Postat av: frida

sv: jo de känns tok mysigt!:) va söt hon va!:)



//frida ( www.shooooo.blogg.se )

2010-02-18 @ 15:23:07
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej, Va mysigt, kul att ni hade det så bra, och alla dina uppdrag, vv, spa, etc.etc, du är en cool tjej. Jag längtar jättemycket efter att få rå om er några dar också. Ha det bra allihop. Vi får väl se om det sker ikväll!!!!!! Puss o kram

PS Så fort jag ser en liten bebis så tänker jag ÄNNU MER på Elsa

2010-02-18 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0