Tråkiga lördag!


Började med att vi planerat att åka å bada med lillan!
Men när vi kom dit så var det simskola i barnbassängen (där det är lite varmare) så vi fick va i stora poolen och Elsa frös :( Men hon va glad ändå.... Gick dock inte att bada så länge! Vi får allt göra om det där och kolla så "bottenviken" inte är upptagen.

Sen ville Mike gå ut idag och alla är ute och festar verkligen, så jag och Elsa blev själva idag:(
Usch! KOM OCH UNDERHÅLL MIG!!!


En positiv sak är ju att jag kan äta vad jag vill till middag! Micke har en tendens av kräsenhet (falukorv, pizza, kycklingpaj, köttfärssås är hans variation) Så idag blir det svamp i maten! MMMMMmmmmmMMM!!!


Trevlig lördag på er!

Ps. Mike: imorn får du inte sovmorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

hej, Jag kunde ju komma om du sagt till lite tidigatre. Pussilipus.

2010-02-27 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0