Trasig dator!

Ursäkta att jag inte uppdaterade igår. Men datorn ville inte funka alls på morgonen. Sen åkte jag till stan med mina tjejor! Vi skulle kolla lite kläder och äta lunch en snabbis. Vi började med lunch... Satt där i typ 2 timmar! Så härligt var det. Sen köpte jag ett par jeans och en tröja på Gina och en body på monki. Finfint!


Igårkväll då. Vi va ju på middag hos Ida med tema charter. När vi kom dit så fick vi först en fördrink med jordgubbar (läs Idas överblivna julcider, haha). Sen fick vi reda på att vi befann oss i goa.



Vi lagade indisk gryta tillsammans med ris. Det var så sjukt gott och nästan inga points alls :)
Till efterrätt blev det rabarberpaj då vi svenskar är så tråkiga och alltid vill äta nåt svenskt när vi väl är utomlands ;) Så jag åt efterrätt... MUMS vad gott det var. vi drack även indiskt te till! Perfekt kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det en dejavu med Indisk mat???????

Vem åker ikväll på Let´s dance?????????

Kul idé med mat en tjej/vecka det är som halv åtta hos mig, men vem är Helge Skoog????????

Ha en cool Fredag, krama alla.

2010-02-26 @ 16:13:31
Postat av: Pappa-Per-Eric

Hej igen, Jag säger som svägerskan, förlåt det var jag.

2010-02-26 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0