Födelsedagsfirande!

Hej!
Har precis vinkat av alla firare!
Grymt kul kväll!
Saknar allt och alla! Men har kommit på att JONNA!! Jag saknar dig så! Du är så gosig! Du har ju träffat Elin här uppe och hon pratar så gott om dig! DÅ saknar man dig bara ännu mer! Lycka till i skolan på måndag!


Fyller åååår snaaaaart!
Haha normalt att bli dragen på 2 glas vin! Men härlig känsla att bara ha massa underbara människor här hemma som jag älskar och bara massa kärlek i luften <3




Puss puss!
Pernilla: Varför är du aldrig på skype längre?
Puss

Kommentarer
Postat av: SVÄGERSKAN

ÅÅÅÅ vad mysigt ni verkar haft det!!

Ni kan gå in på Amanda Wisbecks skype så finns jag där!

Nätet och min dator krånglar lite! Grrrrrr!

Miss ya och GRATTIS i förskott på födelsedagen!!!!

Pusselipuss

2010-01-24 @ 01:47:00
Postat av: Jonna

Ååååå bästa bästa du!! Jag saknar er så!

Snart ses vi och då ska de firas!!



Ja Elin, hon är så söt så, hoppas att vi kan ses lite mer nästa gång jag kommer upp till er. :-)



Vi vann igår Linn :-) 5-1 weeiiiiiiiiiiiii

Ny match idag!



Jaa imorn börjar skolan, läskigt!



Pusssssssss

2010-01-24 @ 10:50:14
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej 24-åringen!!!!!!! Kul för dig att det blev lyckat igår. Vi ses snart, längtar. När somnade lilla Elsa igår då? Puss o kram, krama lillan.

2010-01-24 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0