Last day!


Hejsan hoppsan!
Jag är i älskade sthlm men min älskade man har lämnat oss och åkt tillbaka till vårt älskade hem i älskade Umä!
Längtar hem nu!!
Har haft så mycket att göra så det är helt sjukt, det är förvisso självvalt men ändå ;)
Elsa måste tro att vi är nån zigenarfamilj för så fort hon vaknar så är vi på nåt nytt ställe! Haha snart är vi tillbaka i lugnet och då lär väl Elsa va världens mest uttråkade bebis efter all denna fart och fläkt :)

Kommer tillbaka till Umä imorn och då ska jag (eller i helgen) lägga upp bilder och berätta om våran jul och nyår!


Hade så himla mysigt hemma hos Jonna igår med dom bästa tjejerna. Ni är fan BÄST!! Käkade mat, kollade på paradise hotel och hade det underbart! Kommer sakna er! Men Jonna träffar jag snart och sen kommer ju jag ner om inte allt för länge igen för att fira min kära bror som fyller 30. (sista helgen i januari)

Nu ska Elsa träffa sin syssling Anton! Kameran är framme!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Ta dt lungt hem idag!

Saknar er!

Idag ska jag till Ikea och handla köttbullar! Jippi!

Kramisar från Kina

2010-01-07 @ 01:41:00
Postat av: Jonna

Jaa det var helt galet mysigt! Synd att det inte kan ske oftare! Jaa snart ses vi ju i alla fall. Jag hoppas att ni kan ta er till matchen även om jag kanske inte kan åka upp på fredagen... :-/ Ska undersöka de nästa vecka när jag är tillbaka i globen.



Ha de bäst älsk

Massa kramar till er ala

Jonna

2010-01-08 @ 16:07:57
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0