Mammas lilla gris!


Elsa är snorig :(
Vaknade imorse av att hon låg å försökte äta på nappen... Men det gick inte för hon e alldeles täppt i näsan :(
Stackars lillan... Men söta hon är så glad ändå ;)
Lite gnälligt blir det när hon blir trött men annars ligger hon å pratar å skrattar å har sig :)

På måndag fyller jag tant :O
25 år. Det e helt sick! Where did the time go?


Har idag skickat iväg ett litet paket/brev med posten... Hmmm undrar vem som får det?! Förhoppningsvis kommer det fram imorn :)


Bye for now... Näsdropparna ska in i Elsas näsa nu!

Kommentarer
Postat av: Pappa

hej gumman, Om du är tant så är tanter väldigt snygga och glada och jättebra mammor. Lilla Elsa, va gulligt att hon håller humöret uppe trots nästäppa. Puss o kram till alla.

2010-01-21 @ 13:00:29
Postat av: Svägerskan

Lilla Linn!!!! 25 är väl ingen ålder?????

Jag känner mig fortfarande ung även om jag är något år äldre än dig!;)

Krama lilla Elsa från mig och hoppas det släpper i näsan snart.

Miss You!

2010-01-22 @ 01:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0