Tant punkt s e

Hej och välkomna till min dag!
Känns riktigt bra faktiskt.
Började med att Mike sjöng för mig imorse, dock hade han sett fel på klockan på en timme så efter det så somnade vi om igen :)
Vaknade av att Elsa sjöng vid halv 9. Fick frukost på sängen och så mös vi alla 3 :)

FIck en present av Mike, kareoke till ett Nintendo Wii (som jag önskat mig av pappa) så får jag inte ett sånt så köper jag det själv ;)

Jag ÄLSKAR att fylla år! Finns inget bättre än att få massa sms, samtal och hälsningar på sin dag :)


Blir utbjuden på restaurang av min älskade ikväll också. Riktig lyx! Elin ska va barnvakt åt Elsa!




Nu ska jag gosa med den där lilla söta saken som ligger i babysittern och jollrar :)



Sthlm på torsdag <jeeeeejjj>

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej, Ett jättegrattis på din mysiga 25-års dag.

Du är det bästa som finns, så det så.

2010-01-25 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0