Dåligt uppdaterande!


I know! Men jag har haft en sån fruktansvärd trevlig, bra underbar och mysig helg i Orsa så jag har portprioriterat!
Här kommer iallafall lite bilder från helgen som gått. Ha överseende vid den dåliga kvalitén! Jag glömde min kamera hemma så alla är tagna med mobilen.

Stella och Alice 5-årsdag!


Glömde presenterna hemma så dom fick dom igår istället



En dag i Orsa björnpark.



Resten av helgen bjöd på god mat och dryck, bowling och godis :)



Imorse gick jag och Elsa en powerwalk och när vi kom hem låg en present från Elsas farmor. En rolig pekbok. Hon blev jätteglad! TACK FARMOR!! Vi älskar när du är här, kom upp snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Saknar er massor <3<3<3

2010-07-19 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0