Hello Dalarna!


Nu har jag och Elsa landat i Dalarna och Orsa.
Efter 7 timmars bilresa, träsmak i rumpan så den fan höll på att ramla av och en rastlös Elsa så kom vi fram till paradiset. Det är så fantastiskt fint här så ni anar inte. Och sånt lugn!

Imorgon ska vi åka in till Mora för lite shopping och sen min favoritaffär Kompaniet. Det är second hand, bland annat, fast med möbler och prylar. Ååååå jag har massor med plats i bilen så här ska handlas!


MEN! Jag saknar min man! Önskar så att Micke hade kunnat vara med oss här!!





Mikael Hedenstierna: JAG ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer
Postat av: mosternettan

skönt att ni är framme! Ser fram emot lite bilder från detta paradis:) Det var ett tag sen vi var där. Hälsa!!

2010-07-01 @ 22:03:49
Postat av: Jonna

Gulle dig!

2010-07-02 @ 07:09:52
Postat av: Stina

Söt du är!

2010-07-02 @ 13:38:22
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0