Hmmm

Skrev ett inlägg igår men det verkar ha försvunnit.
Så jag skriver det igen... Observera att det här var igårkväll kl 21.12.

Ligger i soffan och smälter all tacos. Så satans gott!! (tjat tjat jag vet)
Idag åkte vi iväg och storhandlade direkt efter Mickes jobb. I all hast och hets glömde jag ge lillan mellis, så hon va svinhungrig när vi kom till Ica Maxi. Som den förortsmorsa jag vill vara sprang jag iväg till korvmojjen och köpte en portion potatismos som jag matade henne med under tiden hon åkte snålskjuts i kundvagnen. NYTTIGT??



Det var det! Over and out!

Kommentarer
Postat av: moster nettan

Du är ju för härlig! Nöden har ingen lag, heter det visst:-)

2010-07-06 @ 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0