Ajajaj tänderna gör ooooont!


Ja, stackars liten! Men hon kämpar på. Glad emellanåt men så fort hon kommer på smärtan så gnäller hon lite. Men allt är överkomligt. Tycker mest synd om henne.

Jag och Micke gjorde tacos till oss tre idag. Satan vad gott det är!! Jaja, jag vet jag har sagt det förr men det är fan det godaste som nånsin gått i ett par skor!
Efteråt diskade pappa undan allt och nu får Elsa välling av sin morfar.
Imorn åker pappsen hem. Har vart riktigt roligt att ha honom här och vi har tjaffsat förvånansvärt lite :O


Kvällsmaten serveras!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mne gumman, vad hon har växt... :-)

Stl nu?



Vi har också precis ätit tacos :-) Nu är Micke och Bella på span i Tumba efter en brand medans jag försöker plugga...



Ses snart! :-)

Pussssssssssssssssssssssssss

2010-06-08 @ 20:23:55
Postat av: Anonym

Men gumman, vad hon har växt... :-)

Stl nu?



Vi har också precis ätit tacos :-) Nu är Micke och Bella på span i Tumba efter en brand medans jag försöker plugga...



Ses snart! :-)

Pussssssssssssssssssssssssss

2010-06-08 @ 20:24:22
Postat av: Linn

Ja hon växer så det knakar!



68 har hon nu :)

2010-06-08 @ 20:51:37
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: moster nettan

Handlaget och takterna sitter i Pella, ser ju urmysigt ut;) Kram på er!!

2010-06-08 @ 21:19:50
Postat av: Elin

Vilken gullig bild :-)Kraaaaam

2010-06-08 @ 21:42:46
Postat av: Daniel

Så gulligt!



Å attans vad tacos e gött, bästa som finns!!!

2010-06-09 @ 11:24:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0