God (?) morgon!


Ja natten var minst sagt speciell. ELsa kunde inte somna där vid tolv så inte jag heller... Sen sov hon i typ 1½ timmes intervaller. Och det tog kanske en halvtimme för mig att somna varje gång. Jag räknade ut att jag sovit typ 5 timmar. I inttervaller om en timme. Jag är trött som en gnu. Hur trött är en sån?

Men Elsa är glad och pigg. Verkar inte känna av tänderna just nu.


När Elsa fick tänderna nere så hade hon ju öroninflammation samtidigt. Och va lite smågnällig men efrtersom hon va sjuk så sov hon typ konstant i en vecka. Dag som natt. Så det märktes inte på samma sätt.
HUR LÄNGE HÅLLER DET I SIG???


Pigg och glad, vit choklad

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas det blir bättre!! Hur söööt är hon:)

Tur är väl det en sån här dag va? tihi

2010-06-08 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0