Goddagens!


Igår hade vi som sagt en hel dag på stan och hej och hå. Idag blir/blev det desto lugnare. Började med att klippa till min lugg, hos Elins mamma, som har blivit alldeles för lång för att vistas ute i. Tack Gunilla! Just nu sitter jag med toning i håret så utväxten ska väck den med.
Vid halv tre ska vi bort till världens bästa nationalekonom och fira hennes student med bubbel och lite tilltugg. Sen går vi nog bara hem och äter en smarrig middag följt av en film kanske:)

Nån som har tips på en tokbra film? Ingen skräckis bara för bövelen. Den värsta jag vet. Jag har fan mardrömmar i en veckas tid om jag kollar sånt. Blä!



Så, grattis finaste finaste Elin Engkvist som ska hämta ut sitt examenbevis idag och är då fääärdig efter 4 långa år! Du är GRYM!


Kommentarer
Postat av: Linus

aa2<cxxxxsd



vvgbjjfhjuolpppppxuzguytrewq



VÄRLDENS FINASTE MOSTER ELIN!!!

2010-06-07 @ 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0