Jobb!



Idag börjar Micke sitt sommarjobb på Västerbottenskuriren.
Jag och Elsa gick upp med honom imorse och åt frukost. Han va så söt när han sprang hemifrån sen och va lite smånervös! Han kommer klara detta galant för han är BÄST!

Pappa är kvar och idag ska vi åka och kolla på ett soffbord. Vårat (min mormors gamla med marmorskiva) har en lös skiva, och den där skivan sitter inte fast utan den är lös. Och nu har lillan börjat ställa sig upp, men hon når inte den skivan riktigt ännu. Men NÄR hon kan det då kommer skivan tippa och hon får ca 15-20 kg marmorskiva över sig. Huuaa! Så idag tar pappa och jag en tripp till Ersboda och ska kolla på mio och myrornas tror jag.


Min midsommarpojk förra året <3

Kommentarer
Postat av: Svärfar!

Hej!

Skulle sända med en bild från Angelicas student. Hur gör man?

2010-06-07 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0