Look alike?


Elsa är ett barn som ska va överallt och ingenstans. De sista veckorna så har hon börjat ställa sig upp. På allt! bord, stolar, dörrar väggar, lådar... Ja, you name it. Tyvärr har hon inte lärt sig "komma ner" ännu. Så hon ramlar. Allt som oftast. Hon är ett sk buckligt barn. Bulor i hela huvet.
Så igår tog vi oss i kragen och köpte en "hjälm" till henne. En mjuk sak som sitter som ett pannband. Och jag måste erkänna att hon ser hemskt lustig ut. Som en blandning mellan amish och sjöman.



Men när hon har på sig "hjälmen" så tyckte jag hon va lik nån... Och nu har jag kommit på det.

Vad tycker ni?

Elsa Hedenstierna



Petr Cech


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Rösta gärna på min katt i denna tävlingen.

Vore jättegulligt! TACK!



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1003

2010-06-22 @ 17:52:24
Postat av: moster nettan

Zacke hade likandan. Ställde sej upp när han var 6 mån, sen släppte han bara taget och ramlade bakåt. Ser ju lite roligt ut men bättre det än bulor i huvudet:)!!

2010-06-22 @ 18:14:44
Postat av: Stina

hahahahahahahaha! Sjuka du:)

2010-06-22 @ 19:32:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Svägerskan!

Jag läääääääääääääääääängtar!!!!

2010-06-23 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0