Så konstigt. Lillan sover och har alltid ...

Så konstigt. Lillan sover och har alltid sovit tipptopp. 8-8 varje dag Och som alltid somnade hon utan protester kl 8 ikväll. Men när jag skulle lägga mig vid halv 12 så hörde jag hur hon gnydde lite. Jag väntade då med att lägga mig för att inte riskera att hon skulle vakna till. Hon sover ju inne hos oss denna vecka, remember? Hon slutade inte gny så jag gick in. Där står hon upp i sängen. Klarvaken! Så jag tog upp henne och gav henne välling, för då blir hon alltid trött, och sen fick hon sitta i mitt knä och lugna ner sig. Då lägger hon av VÄRSTA rackabajsaren. Så det blev till att byta blöja i mörkret... Så hon inte skulle bli pigg igen. Och nu har jag lagt henne, och jag har lagt mig i sängen men hon verkar fortfarande va ganska pigg. Men nu VÄGRAR jag ta upp henne. Sovrutinerna är viktiga för fortsatt samarbete mellan Elsa och hennes föräldrar! Vi har börjat ana att tänderna i överkäken är på G. Men vafan! Jag vill sova! Och stackars Mike som ska jobba kl 8 imorn bitti. Wellwell. Godnatt Elsa. Mamma säger SOV!!


Kommentarer
Postat av: Stina

haha! Byta i mörker känner jag igen:)

2010-06-08 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0