Spontant!


Igår hade jag en heldag på stan med mina fina tjejer!
Vi åt lunch på uteservering, kollade lite i affärer och satte oss med mellis till Elsa i solen i en fin park. Underbart är en underdrift!
Åkte sen hem och hängde lite här hemma, vidare till lekparken för att matchmejka Elsa med sin kanske blivande man Jonathan. Elsa ÄLSKADE att gunga. Det blir lätt fler gungtillfällen!
Micke pluggade hela kvällen i sovrummet så när jag lagt Elsa sprang jag bort till Maria för lite spontan-vindrickarkväll med tjejerna (även en nykomling, Kajsa. Extremt gullig människa).
Kom hem vid kvart i tolv och gjorde mina komiformtillsommarnövningar som jag hittat i tidningen Amelia.


Nu blir det matchmejking igen! Love is in the air!


Micke skriver tenta i detta nu. Skicka en tanke till honom <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: Asså det var det?! Jag tyckte han såg så gammal ut! Men det är väl verkligheten, alla blir vi äldre :)

2010-06-03 @ 20:48:48
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0