The wedding!


Men hörrni... Jag måste ju prata om bröllopet. Jag kommer leva på detta bröllop i flera flera år. Inramning av löpsedel and so on....
Jag satte på tv:n vid halv 9, och kollade till klockan 23.45. Med avbrott på två timmar för att besöka systemet och diverse klädbutiker.

Jösses i min låda så fint det var. Vi måste ju ha världens snyggaste kungafamilj. Lätt!
På kvällen hade vi förfest hemma hos Ida och kollade alla tal och grät omvartannat.
Jag älskar våran kungafamilj!

Familjen Westling. Vilken familj som var verkar ha fötts med talets gåva. Vilka tal av pappa och son. Kollar dom om och om igen på svt play.

Men, så till det spännande. Jag verkar va en av få, i min ålder, som verkligen blev helt frälst av denna dag och detta historiska ögonblick.
Vad tycker ni?


Länge leve brudparet och bevara monarkin och allt det där!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Love it! Underbart att få vara med om detta historiska ögonblick!

2010-06-21 @ 15:33:06
Postat av: Cissi

Nja.... visst var det fint/vackert/bra tal osv men är måttligt intresserad, lever mer här o nu där jag är o där finns varken prins eller prinsessa...utan en reell verklighet som blir till det man gör den.

2010-06-21 @ 22:59:04
Postat av: Jonna

Jag också gumman! Satt här hemma heeela dagen och grät och grät..

Pussss

2010-06-22 @ 09:11:59
Postat av: Svärfar!

Tyvärr såg jag inte direktsändningen av bröllopet. Vi hade nämligen veteranträff på jobbet. Alla som varit anställda över 35 år. Vi var på stan och käkade gott.

Däremot såg jag reprisen på bröllopet i söndags, och jag måste säga att jag blev rörd. Mycket tjusigt!!

2010-06-22 @ 12:29:32
Postat av: Pappa

Hej Gumman, det var ett tag sen på bloggen, men självklart är det som du säger. Tror du att din pappa grätt? som att stå i en dusch 17 timmar. Puss o kram.

2010-06-22 @ 13:13:27
Postat av: Svägerskan!

Nu väntar jag ivrigt på erat bröllop så jag får gråta lite mer!!!

Vilket tal Daniel höll!!!

Viktoria är en fantastisk Kronprinsessa!!!

Love it!

2010-06-23 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0