Tråkdag.


Idag är det tråkigt!
Jag vaknade runt kvart i 9 och gav Elsa välling men då somnade hon om direkt. Så jag låg i sängen till 9 och kunde inte somna om och Elsa va inte uppe och roade mig på morgonen.
Vid kvart över 9 vaknade lillan och hon fick välling igen. Då vart det lite roligare... Hon är så lustig min lilla prinsessa!



Nu ville lillan sova middag och jag har tråkigt....
Tråkväder - check
Micke på jobbet - check
Elsa sover - check
Micke har bilen till jobbet - check



Jag har tvättid kl 4 så jag kan inte åka iväg direkt...


MEN:

Elin kommer ikväll! Lycka!

Vi ska mysa ikväll och imorn blir det bröllopet på tv och sen utgång på schlagerklubben. Ååå så jag längtar!

 

 

Ge mig tips på vad jag kan göra idag på dagen inomhus?!


Kommentarer
Postat av: Mami

Läsa en bok t.ex!

2010-06-18 @ 12:18:37
URL: http://www.awpdesign.se
Postat av: Stina

Stäääääda! Haha:)

får äta 29+14 och sen 42 i veckobonus! Väger...håll i dig nu...77 kg och vägde in mig på 79! Alltså bara 2 kg ner än så länge. Ska försöka ligga runt 40 points då per dag men det är svårt och känns så mkt:( ska väl inte klaga egentligen;)

2010-06-18 @ 13:17:09
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0