dröm?

Oj vad svårt det här kommer vara att skriva. Hade velat videoblogga om detta men det vet jag inte hur man gör.
Anyhow!


Igår var vi och vägde lillan på bvc. Jag hade hela tiden sagt att det skulle bli spännande att se vad hon väger för det är första gången vi gör det sen hon började äta annat än bara från mig. Och när jag sa det på bvc så frågade dom vad hon vägde sist. 7090 gram sa jag då, (sa även det till mamma, Seb och Helena dagen innan till Petra på dagen) Men då kolla dom i Elsas journal och det visar sig att hon inte alls vägde det sist, utan hon vägde 6500 nånting. Jag har alltså drömt att vi vart där och hon har gått över 7000 med 90 gram.
Så lägger vi Elsa på vågen och vad väger hon. 7090 gram! SJUTUSENNITTIO GRAM! Hur sjukt är det inte? Jag har drömt. Men jag har drömt exakt den siffran. Jag blir nästan rädd för mig själv!
Huuua!




Efter miraklet så fick Elsa sprutor i benen :( den andra vaccinationen. Vilket gjorde att hon sov jätteoroligt inatt så idag har hon sovit typ hela dan änsålänge. Min lilla plutta!


Nu ska jag iväg och lämna in vagnen på lagning och sen vidare till Viktväktarna!
Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Håller ALLA mina 2 tummar!

Drömde du om din vikt också?!



Kram från Kina

2010-03-10 @ 13:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0