Härlig dag!


Jag fullkomligt älskar babysim! Så himla härligt och mysigt!
Efter det har vi inte gjort många knop... Ganska skönt att "skylla" på att det är snöstorm ute. (Btw ändrade vi inte till sommartid nyss?)
Vi har köttfärsbiffar med tacokrydda och fetaost i, gräddsås och kokt potatis. SJukt jävla jättegott. Blir en ny favorit!

Nu har Mike precis gett lillan välling och hon håller på att somna. Lite lättare nu när jag inte ammar KONSTANT att även han kan lägga lillan.

Såhär ser Elsa ut när vi shoppar loss på Ica.




Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Sicket charmtroll!!!

Hon när ju bara sååååååå SÖT!

Jag vill ha!!!!!

Kram

2010-03-29 @ 01:34:37
Postat av: Pappa

Hej Gumman, Jag blev hungrig när jag läste ditt inlägg, och du, jag håller med svägerskan om allt utom tredje raden för mig, men ditt charmtroll är ju bara SUPERBÄST. Kanske hon ska putta ner Stig till en biroll i ICA reklamen så kan Elsa ta huvudrollen.Pussar

2010-03-29 @ 11:24:27
Postat av: Mami

Men, så gó! Hon ser ut som typ ett år på bilden. Puss från mormor!

2010-03-29 @ 14:43:45
URL: http://www.awpdesign.se
Postat av: Svägerskan!

Finns hon att köpa på ICA?!

2010-03-29 @ 16:00:46
Postat av: Jonna

thihi så söt!

2010-03-29 @ 17:06:47
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0