Hejja!

Idag har jag tränat. Äntligen. Mammababygympa stod på schemat och det var precis lika kul som alltid :)

Sen hem och åt lunch med min kärlek, och efter det åkte vi ner till stan banken där vi "gav" dom en ny kund. Elsa Julie Hedenstierna är numera kund och har sparkonto på Handelsbanken! Alltså bara att höra av sig om ni vill sätta in pengar och ha kontonr ;)
Efter det släppte jag av Mike i skolan och jag och Elsa åkte till Posten och sa hej och sen till stan IGEN. Där gick vi runt och glodde lite (Elsa sov mamma shoppade) i typ 3 timmar.

Köpte ett par träningsskor - Reebook Easytone. Dom ska tydligen göra underverk för rumpan och låren för dom har som två kulor under sulorna. Hmmm lättlurad som man är så köpte jag dom. TACK SVÄRMOR FÖR PRESENTKORTET I JULKLAPP - Det fick betala skorna :)
Elsa fick en ny mössa och ett par underbart söta shorts och jag köpte även ett skärp.
Kan visa Elsas nya grejjer imorn. Min söta lilla tjej!


Imorn är det vägning... Kan ju HOPPAS att det gick bättre än sist. Pruttvecka!



Saknar Jonna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweet med EasyTone! Tänk på att ta det lugnt i början, bara 10-20 minuter sen öka efter ett par veckor. Annars kommer du få ont ont ont!

2010-03-30 @ 22:54:50
Postat av: Jonna

Ååå gulle!! Jag saknar er också! Snart får vi äntligen ses..



pussssss

2010-03-31 @ 18:00:25
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0