Lillan!


Hon sover i sitt eget rum inatt för andra natten i rad.
Hon har börjat vakna så många ggr på natten så jag tänkte att om hon sover själv och inte känner nån lukt av mig så kanske det blir bättre. Så inatt vaknade hon "bara" 3 ggr... Men det är mindre än vad hon brukar.
Har även börjat ge välling på natten så mättnadskänslan ska sitta i längre... Hoppas det hjälper!

Va på mammababygympa idag och är som vanligt helt slut i axlarna. Är inte det konstigt efter en 10 månader lång graviditet nästan utan träning alls och den enda träning i början av Elsas liv var att bära omkring på henne, så är det axlarna som är jobbigast att träna??

Imorn är det vägning igen. Hoppas hoppas hoppas! Känns inte positivt denna vecka. Vet inte varför?! Men jag har följt viktväktarnas alla regler så vi får se.


Stefan Holm åkte ur Mästarnas Mästare. Jag gillar ju honom :( Men jag gillar även Thomas Johansson så det var lite hugget som stucket!



Är sååå stolt över min duktiga mamma och bonuspappa som åkte halv-vasan idag! Ni är GRYMMA!



Godernatter!

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack gumman! Ja, det känns i triceps och baklåren idag på mig (inte Daggen förstås, han påstår att han aldrig har träningsvärk). Så nu är det bara att hämta krafter till Vasa-Stafetten på fredag (huset fullt igen, när Företagarna i Huddinge dyker upp)

Kolla posten idag, har skickat ett "recept" för axlar/arm-träning till dig i spagat-övningar (som du gillar) Konstigt, men sant! Puss!

2010-03-03 @ 12:22:00
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0