Stockholm!


Åkte till Sthlm i fredags för att närvara på Jonnas överaskningsfest.
Fruktansvärt roligt och hon blev sjukt överraskad... Ännu mer överraskad när hon såg att jag va där. Och hon grät och jag grät. Lycka att ha henne som en av mina bästa vänner! Älskar dig <3


Har haft mysigt hela helgen.... Lite party i fredags. Hem till faster som va barnvakt för Elsa. Sat uppe ett tag och drack lite vin och snackade skit.
På lördagen hängde jag med kusin Maria och sen till Jonnas syster där alla var bakis. Vidare till pappsen för att bli bjuden på middag.
Söndagen bestod av skönsång. Jag, Elsa, Sebastian, Helena, Jack och Helenas mamma åkte till centralen där några andraklassare från Daggen och Sebastians skola sjöng och samlade in pengar till Haiti. Dom sjöng allt från okända låtar till Håkan-låtar. Underbart fint och en toppenhärlig dag. På kvällen kom mamma hem och vi åkte till Pontus, Sara, Stella och Alice och blev bjudna på middag där. Sjukt gott med renköttgryta!
Idag har jag vart på Söder, med Helena, Sebastian och Jack hela dan. Kollade i affärer och hälsade på Elsas andra gudmor på hennes jobb. Åkte en snabbis till Ikea och skulle köpa en grej. Kom därifrån med massa grejjer... Bl.a ett bokhylla! Vettetusan hur jag ska få me den på planet med det får framtiden utvisa.


Nu har lillan somnat och jag, mamma och daggen gäspar ikapp framför tv:n.
Imorn åker vi hem till världens bästa sambo/pappa! Saknar min älskling och vill pussas och kramas i massor! LÄNGTAR!!


En underbar långhelg som vart perfekt. Om bara min älskling hade vart me...


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Åååå vad kul att ni haft en lyckad helg i Stockholmo!

Peter hälsar att han är stolt över dig som shoppar på IKEA!Hihihi

Krama min kära bror när du träffar honom!

POK

2010-03-16 @ 01:22:09
Postat av: Jonna

Åå jag älskar dig me bästa bästa du! Jaaa herregud vad jag vart överraskad och att du var där det var helt galet! <3



Pusssar i mängder!

2010-03-16 @ 17:06:13
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0