Chicksen i cowboyboots.


Jag vaknade imorse och saknade mitt gamla tjejgäng hemifrån.

Allt från den galnaste Madde (Lätt den sjukaste människa jag nånsin träffat!) med världens största mun.
Till Elsas 2 underbara gudmammor Eleanor och Jonna.
Mina brudar som lämnar landet då och då - Tjofsan, Linnéa, Lisette och min bästa fru Ellinor.
Jessica som har världens i särklass bästa sångröst.
Nobbe (Förlåt Sofia) - som gått från att vara den mest rebeliska buffalofjortisen till extremt duktig på jobb m.m.
Anna som är den präktiga, tror hon. Trots att hon står bakom begreppet "Mecka moppe".
Fia som jag hängt ihop med sen fyra. Yin och Yang va vi under hela skolgången.
Elin - Explorer & dillchips, Mustafa Godda, Kissen... Ja, dig har jag nog skrattat mest med.
Mickis som blev första mamman, bästa mamman! Bor i Karlskrona så henne träffar jag typ aldrig :(


Grattis på namnsdagen Sofia D, Sofia L och Sofia N!



Här är några av oss i Jkp

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är såååå söt vännen!! Finns så många minnen. Känns så skönt att lite distans från varandra inte skadar vår vänskapsrelation. Vänner för livet <3

2010-05-15 @ 20:33:15
Postat av: Jonna

Söööötis!

2010-05-16 @ 17:14:39
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Mami

Härliga tider, härliga tjejer......!

2010-05-16 @ 21:20:21
URL: http://www.awpdesign.se
Postat av: Mami

Härliga tider! Härliga tjejer!

2010-05-16 @ 21:22:16
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0