Elsas sugermama!



En av mina absolut bästa vänner bor och pluggar i NY. Hon är den duktigaste jag vet. Hon får typ bästa betyg i allt.
Och varje gång hon kommer hem så får jag alltid en present. Å du underbara varelse! Tack för alla presenter jag fått!
Sen Elsa föddes får hon också presenter. Bara det bästa är gott nog. Först fick Elsa ett par supertuffa sneakers i vitt med hiphopsnörning. Sen fick hon strumpor, från Ralph Lauren såklart. Och sist vi sågs fick Elsa en Paul Frank tröja. Den här tröjan är så fin och passar perfekt till Elsa nu. (trots att det står från 1 år i men det e väl amerikanska idealet ;) t.o.m barna ska va så smala så)

Tack Annelie för alla fina presenter men framförallt för tröjan! Den är bara SÅ fin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeen aaah vad sot hon ar! Och vad fint du skrev Linn.



Aaah alltsa hon ser sa sprallig ut pa bilden!!! Pa Engelska skulle jag saga "cute liddddle Frank Paul-moonkey baby"



Elsa ar en san hipster! Saknar er bada!!

2010-05-24 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0