Fisken.



Idag har vi vart på babysim och Elsa dök under vattnet flera gånger. Hon va så himla duktig. Nästa gång ska vi få kort på det hela :)
Som ni förstår är alltså lillans öroninflamation borta och hon är sig själv igen. Så himla skönt. Vår annars konstant glada bebis har knappt dragit på smilbanden en enda gång på en vecka :( Men nu skrattar hon åt allt igen. She´s back!


Igår hade jag Elin, Ida och Annelie här. Vi grillade för första gången i år och käkade en god sallad med massa röror. Efter det kollade vi på Valentine´s day, riktigt bra faktiskt med typ alla skådisar i hela Hollywod.
Efter det så kände jag av magont och illamående igen så jag fick skicka hem brudarna vid 10.
Ringde till sjukvårdsrådgivningen idag och dom sa att jag förmodligen har en släng av maginfluensa. Man kan tydligen har det utan att spy?!
Fick tips om att äta lite och ofta. Undvika mjölkprodukter, stark mat, kolhydrater, fibrer och frukt. Hmmm va fan finns det kvar då? Kan ju inte äta nåt typ. Aja, viktigast var att dricka iallafall.


Nu har Elsa sovit i 2 timmar. Hon blir alltid lika trött efter badet. Men det är skönt eftersom då får jag vila bort det onda i magen.



Kommentarer
Postat av: Pappa-Morfar

Hoppas ni båda blir snabbt bra, Pusssssssssssssar

2010-05-09 @ 18:25:49
Postat av: Pappa

Hej, Som vanligt glömde jag en sak, rör bort kolsyran ur Coca Colan och ät sen med thesked, det blir suuuuuuuuuuuuuuuper, du vet det.

2010-05-09 @ 18:29:39
Postat av: Svägerskan!

Inget annat som är på gång i maggen...........

Puss och Krya på dig!

2010-05-10 @ 02:07:57
Postat av: Jennifer

Hoppas du blir bättre snart... Inge kul att inte må bra :( Kram

2010-05-10 @ 10:01:34
URL: http://jennifernikita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0