Ingen bra känsla!


Uschusch nu är det dags för vikväktarna ikväll igen... Känns SÅDÄR!!!
Har följt allt till punkt och pricka men det har ju inte gått så bra tidigare när jag vart sjuk... :(
Första gången: Gick jag "bara" ner 0,1 när jag hade magsjuka.
Andra gången: Gick upp 0,5 efter en dunderförkylning då jag inte tränat nåt.
Tredje gången: Är ju idag. Och jag är fortfarande inte kvitt förkylningen... OCH Elsa har vart sjuk så jag har bara vart hemma och gosat med henne.






Ive got a feeling. That this gonna be a bad bad weightlloss day.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Om du har gått upp så skit i det, det finns i så fall anledning, jag är övertygad om att det vänder nu, sakta men säkert. Skönt att Elsa är bättre och hoppas att dit också går åt rätt håll nu, KRAAAAAAAMAR.

2010-05-05 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0