kaos-morsdag-bio!


Morsdag igår.. Det började med att jag inte var så glad på Mike, eftersom han somnat på en efterfest och missat både att (hjälpa) Elsa att ge mig frukost på sängen och missade babysimmet. Jag stack iväg hem till Elin några timmar för att avreagera mig lite :)
Mike kom förbi och hämtade Elsa för att gå en sväng i vagnen.
När jag sen kom hem så öppnade Mike i en jättehög hatt och badrock. Haha då kunde jag inte (låtsas) va sur längre så jag bjöd på ett litet smajl. Han hade tappat upp ett bubbelbad till mig som jag njöt av, fick även sällskap av Elsa på slutet. Efter det hade han gjort laxmiddag till oss. Jag fick även blommor och massa godis, eftersom jag skulle på bio på kvällen!
Det gick helt enkelt inte att sura längre. Men jag tror han förstått att han inte ska göra om det igen :)


Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Det är rätt! Visa vart skåpet ska stå!

Min busiga lillebror! SKa nog ta honom i örat när jag träffar honom i sommar!

Puss och Kram!

Snart kommer jag till Sverige! Jippi!

2010-05-31 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0