Kvällsro.


Lillan har precis nattats, Micke är iväg på 24-kväll hos Fredrik och jag ska koppla av i soffan med ett One Tree Hill avsnitt.
Kanske lyxar till det med ett äpple och en kopp te också. Mmmmumma!!


Vi har sån himla tur med Elsa. (Peppar peppar ta i trä) Hon sover så himla bra. Klockan kvart i åtta ger vi henne välling för kvällen och lägger ner henne, stoppar i nappen och går ut. Och då sover hon. Inte ett knyst. Sen sover hon oftast till typ 05.00, får en flaska välling och somnar om direkt till 8 eller 9. Underbart!
Visst man längtar tills hon kan sova hela nätter men nu är jag så van vid att gå upp så der gör mig inget. Va grymt utvilad imorse när jag vaknade av att Elsa låg och pratade i sin säng kl 9.
Jag vet att sömnmönster kan ändras under första året men hon har alltid sovit sina 12 timmar... Visst att hon vart en sån som vaknat ganska ofta men det försvinner ju med tiden.
Undra om hon sov extra bra inatt efter att ha andats in tapetklisterlukt hela natten ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Gulle hon! Hon är lika trött som gudmor sin ;-)

2010-05-11 @ 22:42:54
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0