Liten eller stor?


Idag blir liten stor. Utan att vi har märkt det. Tydligen så ställer sig Elsa upp själv nu. Vilket nästan resulterade i att hon tippade ur sin säng idag... SÅ ni har vi fått montera om sängen så liggdelen är nere vid golvet nästan. Farlig tjej det där. Men stor :)

Här tar jag henne på bar gärning när hon busar. Observera att jag trodde att hon sov middag men hörde "konstiga" ljud från hennes rum...



Sen rev vi mamma i näsan, (asså verkligen inne i näsan) jag började blöda näsblod. Tack gosunge.

Kommentarer
Postat av: moster nettan

Duktig tjej lilla Elsa:) Det är bra att vara steget före::))

2010-05-21 @ 22:00:47
Postat av: Jennifer

Den kostar runt 1200... Men idag hade jag sönder den så det blir en ny nu :P Tog i liiite för mycket, men jag skyller på att det är för att jag går på gym ;) Vi hade den till Linnea så den va ju inte sprillans. Men funderar på att köpa en Emmaljunga sulky ist. Den här är inte rolig att köra på vintern!

2010-05-21 @ 23:13:18
URL: http://jennifernikita.blogg.se/
Postat av: Jonna

hahaha lilla gumman! Hon börjar verkligen bli stor nu!



Pussssss

2010-05-22 @ 08:40:36
Postat av: Svägerskan!

Lilla hjärtat! Åh vad jag längtar tills jag får träffa Elsa i sommar!!!!

2010-05-22 @ 10:05:19
Postat av: Mami

Busunge! Hon ser så pilemarisk ut på foton!

2010-05-23 @ 21:10:18
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0