Mobilblogg! Ibland blir jag rädd för mig...

Mobilblogg! Ibland blir jag rädd för mig själv. Hade balkongdörrn öppen imorse och det blev så kallt. Klädde på mig tjocktröja och klädde även på Elsa då jag antog att hon också frös. Vid elva fick jag för mig att dammsuga, vilket gjorde att jag blev tokvarm och tog av mig tröjan och satte på mig shorts. Av nån outgrundlig anledning så tror jag att Elsa också blev varm då... Så hon fick byta kläder till t-shirt och kortbyxor. Nu efter lunchen frös jag igen och satte på mig tröja och långbyxor, och bytte även till varmare kläder till Elsa! Vafan pysslar jag med? :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha svårt att bestämma sig :P



"skyddet" fick jag av pappa. Sånt man sätter runt rör. så finns nog i byggvaruhus :)

2010-05-25 @ 14:31:53
URL: http://jennifernikita.blogg.se/
Postat av: Mami

Känner igen det där......

2010-05-27 @ 09:06:27
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0