Mör i hela kroppen.


Började för en vecka sen då jag fick nackspärr på höger sida som gick ner till skulderbladet ungefär. Den har inte gett med sig, och igår fick jag även nackspärr på andra sidan. SMÄRTA! Underbara Mike va snäll och masserade mig igår så själva "spärren" är borta, jag kan alltså röra nacken, men smärta ÅÅÅH DENNA SMÄRTA är kvar.
Begav mig iväg till mammababygympan idag i hopp om att träna bort smärtan. Men det gick inte. Och eftersom det var näst sista gången idag innan sommaruppehållet så körde vi hårdare än någonsin. Så nu har jag ont i hela kroppen. 
Kanske blir en tripp till en massör snart... Någon som vill pröjsa? ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

hej, Har ni några kylblock i frysen? om inte, köp några ( c:a 10:- )finns på ICA, ibland lindras smärtan när man håller det kalla blocket emot det onda ( senor och muskler drar ihop sig ), det har hjälpt min rygg ibland, hoppas. Kram

2010-05-11 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0