Slagen hjälte. Typ.


Gud så roligt jag hade igår. Vi åkte ner till stan vid 6 och kollade när min kusin och hans kompanjon hade spelning på stora scenen i stan. Så jävla bra är dom!
Efteråt åkte vi hem hit och drack lite vin m.m. Det blev ganska mycket vin tillslut så vi ungdomar bestämde oss för att gå ut. Nettan va kvar och kollade film och var tillgänglig för Elsa. Men hon sov så gott så!
Vi kom väl hem strax före halv 3, med en överförfriskad karl och två trötta tjejer. Jag somnade vid 3 och Elsa vaknade halv 8. Ungar är fan underbara. Jag är trött som en gnu men Elsa är en riktig entertainer så detta går gallant.

Nu ska jag väcka min karl som ska till skolan (!) om han nu orkar. Han lät jävligt sugen kl 8 imorse när jag väckte honom i soffan där han hade dåsat till inatt :)



Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Stackars min lilla bror! ;)



2010-05-23 @ 15:41:21
Postat av: Mami

Fattar inte att Anette kom iväg, det var då inte sååå solklart när vi skildes kl halv ett på natten efter sju timmar på Sturehof och sen boka och iväg till Umeå på lördagmorgon, trodde inte det..... Rooooligt!

2010-05-23 @ 21:17:51
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0