Slappardag!


Ja, idag är det tråkigt väder och jag har inga planer. Ganska skönt faktiskt. Men känner jag mig rätt så lär jag ju bli uttråkad ganska snart. Har en litenliten tendens till rastlöshet.

Igår var jag med tjejerna på stan och firade att finafina Maria just blivit färdig jurist. Hejja dig! Vi åt tacobuffé. Asså det finns verkligen inget godare. Det är helt sinnesjukt hur gott det är! TFL. Tacos For Life!

Var på viktväkarna igår. Har inte vart där, eller räknat points heller för den delen, på 3 veckor. Ändå hade jag gått ner 3 hg. Bra. 1 hg kvar till vad jag vägde innan jag blev gravid. Men jag tänkte satsa på 4 kg till.





Kommentarer
Postat av: Mallis<3

jag orkar inte läsa men väldigt mkt texxt:/ tack för ordet ps blogga mer!

2010-05-27 @ 19:08:26
URL: http://bloggoterianen.blogg.se/
Postat av: Mallis<3

kan du ta kontakt med mej på telefon istället? nr 08657438

2010-05-28 @ 02:53:52
URL: http://bloggoterianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0