Våran dag.


VA helt fabulös! Precis som vi. Ellerhur Ida?

Vi träffades utanför Wilmas SPA och hade tillgång till deras relaxavdelning 15-17.30.
Badade bubbel, drack, bubbel och åt massa chips, godis, vindruvor, päron, äpple... Allt som dom hade dukat fram så fint. Pratade massa skit och hade det mysigt. Efteråt vart det dusch med alla diverse krämer, skrubb, ansiktsmask, shampoo, balsam, tvål, parfymer... ALLT stod Wilmas för där också. Sjukt najs.
Efter det gick vi till REX och intog en god, men dyr, middag. Jag åt löjromstoast till förrätt som typ va det godaste jag ätit nånsin. Och sen entrecote med bearnaisesås till varmrätt. Sjukt jävla jättegott.
Fan vilken mysig dag vi hade brudar. Och OJ vad jag kommer sakna att inte träffa er lika ofta. Det här va ju som en liten avskedsdag :(

Bubbelpoolen där vi satt i typ 1½ timme.



Hela gänget.



Maria & Elin <3



Ida & Maria <3



Jag med min alkoholfria kalasgoda drink!



Tack för en grymt härlig dag tjejer. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Ni verkar ha haft en underbar dag! Jag önskar jag oxå kunde ha bubblat med er! Men vi får väl ta igen det när vi ses i sommar!

Kramelikram

2010-05-21 @ 01:40:16
Postat av: Jennifer

Fan va underbart! Och vilken fin bild på dig :)

2010-05-21 @ 09:05:13
URL: http://jennifernikita.blogg.se/
Postat av: Mami

Förstår att det var en härlig dag, det är ni värda både efter pluggande and barnafödande....

2010-05-23 @ 20:00:33
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0