Allt faller på plats.


Allt går bra. Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta.

*En person har tackat ja till våran lägga och flyttar in 1 december = endast ½ hyra för oss istället för 3.
*Vi har 168 föräldradagar kvar istället för typ 90 som vi trodde = Bra om inte Elsa kommer in på dagis direkt.
*Vi har sålt massor av onödiga möbler som vi inte ville ha kvar = 3500 kr.
*Jag har världens bästa svärmor som vi får bo hos tills vi kommit på plats i Göteborg.
*Jag har världens bästa pappa som betalar våra flygbiljetter till Götet.
*Jag har världens bästa mamma som betalar vår flyttstädning.
*Jag hade pengar på fonder, som jag inte visste om, som ska betala fakturan till flyttfirman.
*Vi  har packat det mesta redan och det är hela 2 veckor kvar.
*Motorcentralen  vill köpa min bil, om jag nu inte skulle få den sålt på blocket.
*Den älskade lägenheten vi hittat på hemnet är fortfarande inte såld.
*Jag har fått jobb! Börjar 1 december.
*Jag har världens bästa dotter och sambo som jag älskar!


Men ja, ni hör ju!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till allt, jätteskönt, och jag har världens bästa dotter, barnbarn och svärson. Puss o kram.

2010-11-09 @ 09:46:05
Postat av: Jonna

Det är ni värda! <3

2010-11-09 @ 19:07:30
Postat av: Jonna

Det är ni värda! <3

2010-11-09 @ 19:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0