Dag 5.

Vad är kärlek?

Svårt idag också.
Kärlek är så mycket.
Kärlek är nästan allt.
Så oerhört viktigt med kärlek!

Jag älskar så många och så mycket. Allt från Micke och Elsa till familjen, vännerna, mat och kläder.
Men hur som helst kärlek för mig är lycka. Självklart finns det olycklig kärlek också men det jag tänker på när jag hör ordet kärlek är lycklig kärlek!
Jag trodde jag visste vad kärlek var innan jag träffade Micke. Då fick jag verkligen uppleva vad riktig kärlek är. Jag va liksom hemma. Men sen kom Elsa... Den kärleken är obeskrivlig, jag har försökt förklara den många gånger för dom som inte har barn, men det går inte.
I och med att jag tänker på lycklig kärlek när jag hör ordet kärlek så tänker jag på besvarad kärlek. Från mina föräldrar och övriga familj, Micke, Elsa (som kramas och pussas konstant) och mina vänner. Jag älskar dom och jag känner verkligen att det är besvarat. Blir alldeles varm i kroppen nu när jag tänker på det!

Summa summarum; kärlek för mig är dom jag älskar och blir älskad av tillbaka.



Ps. Tacos älskar mig lika mycket som jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej, Du har verkligen satt fingret på vad äkta kärlek är, och du besvarar verkligen den på ett fint sätt, det är därför som jag har världens bästa dotter, alla kontakter med dig är som en högvinst.

Hälsningar från Pappa som alltid längtar, Puss o Kram. Krama LillLinn ( Elsa ) från Morfar

2010-11-30 @ 11:04:19
Postat av: Stina

Haha tacos Linn:) Bästa du!

2010-11-30 @ 12:43:54
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0