Full.


I magen alltså. Vi tyckte att vi vart så himla duktiga idag med packning, organisering och släng så vi unnade oss ett resaturangbesök på grekiska Costas. Med oss som sällskap fick vi Ellen och Pontus. Himla mysiga människor det där. Men fy satan så gott det var. Det var egentligen meningen att vi skulle äta tacobuffé men det stället var abonnerat. Jag blev helt sänkt först men den här maten var, nästan, lika god ändå.
Elsa var jätteduktig på Csotas och charmade alla runt omkring sig. Vi hade ju med oss bästa russinen. Men dom kan hon uppföra sig var som helst. Proppmätta som vi var gick vi till busshållplatsen (bilen är ju såld) men det dröjde innan den gick så då sprang vi till hemmakväll och köpte ett kg godis som vi nu nästan tryckt i oss. Magen krampar men ändå kan man inte hålla sig ifrån att äta ändå. Vafan är felet.

Vägning igår och jag gick ner hela 0,1 kg. HEJJA MIG! Men jag tycker att minus alltid är bra.
Vågär är för närvarande min vän då jag alltid gått ner varje vecka i fem veckor nu. Jag älskar vågen!

Nu närmar det sig verkligen flytt med stormsteg... Helt plötsligt känner jag mig tokstressad. Måste. Packa. Mera. Våra köksskåp innehåller för närvarande två uppsättningar av bestick, tallrikar, glas, en stekpanna och en kastrull. Känns lite fattigt men egenltigen behöver vi ju inte mer.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ååååh hemmakväll! dregglar

Du e sååå duktig Linn:)

2010-11-17 @ 08:40:58
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0