Håkan Hellström.


Idag sörjer vi lite här hemma. Just nu, i denna sekund, skulle jag ha stått på Hovet i Stockholm och hoppat, dansat, skrikit, sjungit osv till Håkans Hellströms musik. Jag älskar honom! Men eftersom vi flyttar nästa helg och känner att vi behöver både pengarna och tiden så sålde vi våra biljetter vidare. Jag är avundsjuk på varenda kotte som är där ikväll. Vill vara där NU!
Vi har pumpat Håkan nästan hela dagen i högtalarna på hög volym. Och dansat.

Här är mina sötnosar upptagen med att dansa och sjunga.



Håkan, Micke och Elsa för evigt i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Pappa

hej, Synd om er med Håkan, men det går fler tåg, och jag missade ju ett barnvaktsdygn, snyft. Ha det allihop, kram.

2010-11-13 @ 22:05:15
Postat av: Mami

Ja, för oss var det Håkan Hellström live igår och ikväll Cornelius (ej live!). Lite olika saker, men som upplevelse är det mer än högsta poäng på Håkan och inte så mycket på Cornelius-filmen (fast musiken är ju helt fantastisk)!

2010-11-14 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0