Jag har fått jobb!


Jajjemensa, inom kort påbörjar jag min tredje postenera. Denna gång i Göteborg. Åh, jag längtar lite efter att börja jobba nu!
Posten rockar fett. Eller nåt?!

Dagens middag.
Kasslergratäng



4 dl ris
½ kg kassler
1 gul lök
3 dl milda laga lätt 4%
1 dl majonäs fettfri
1 dl sweet chilisås
200 g riven ost
Salt och peppar

Koka riset.
Skär kasslern i bitar och lägga i en ugnssäker form. Hacka lök och lägg i också.
Blanda matlagningsgrädde, majonäs, sweet chili och ost i en bunke.
Häll riset i formen och blanda runt. Häll sedan på röran.
Salta och peppra.
In i ugnen på 225 grader i 15 minuter.

1000 tummar upp!

Kommentarer
Postat av: pappa

Jättegrattis pappa,s tjej, kram och sov gott.

2010-11-03 @ 21:38:34
Postat av: Stina

Älskar kasslergratäng! Grattis till jobbet söt:)

2010-11-04 @ 09:51:33
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Lie

Grattis till jobbet! Men posten :( (jag är chef på bring citymail ;)



sv: vad kul! hur hittade du till mig så? Så mycket hudigne skvaller är det väl inte, men en del dyker det upp då och då:) Om inte annat en väldig massa om Matthias ;) Som förövrigt hälsar så gott :)



Gillade din blogg direkt, kul mix med barn, vänner och recept =)

2010-11-04 @ 12:48:02
URL: http://luckylie.blogg.se/
Postat av: Jonna

Grattis kärlek, gud vad bra!



Då får ni komma och titta när v möter Pixbo istället, jag ska ju upp till umeå igen den 17 december men då är ni inte kvar väl :-(



Pussssss

2010-11-04 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0