Monsterpowerwalk.


Halv elva gick jag och Elsa hemifrån för att gå ner till motorcentralen och lämna reservnyckeln till bilen. Vidare därifrån till jobbet för att lämna tillbaka passérkort, tankkort och för att rensa ur mitt skåp. Vi var kvar där i kanske en halvtimme och snackade lite skit med Petra, som jag kommer sakna nåt enormt.
Tillbaka hemåt och kom innanför dörren klockan 2. En jävla monsterpromenad och det känns som jag gått ner fem kilo idag. Ganska bra det här med att inte ha bil ändå.
Elsa somnade i vagnen. Helt sjukt, hon har inte gjort det sen hon var fem månader och vi ändrade till sittvagn. I´m in chock! Dock gjorde detta att hennes sömn vart rubbad idag på dan och hon va tokpigg på kvällen. Satt och höll låda medans vi åt falukorv och makaroner. Sjukt gott!

På söndag är det fars dag. Glöm inte det! Oj, vad vi ska fira. Micke ska få äran att packa en flyttåda i present av Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0