Så mycket bättre...


...när vi är tillsammans! Fantastiskt bra tv-program. Man får ett lyckorus efter varje avsnitt. Hittils har jag konstaterat att Lasse Berghagen är världens mysigaste människar, Thomas Di Leva är inte så jobbig som jag trodde utan jävligt skön och att Petter är så snygg så jag får ont i ögonen & att jag älskar hans musik.
Längtar efter dom resterande avsnitten och hoppashoppashoppas att det kommer köra igång igen. Tror Håkan skulle passa klockrent i det programmet!

Igår hade vi Pontus, Ellen och vovven Theia (till Elsas förtjusning) här på middag, som tack för att dom var barnvakt några timmar förra helgen när jag var i Orsa och Micke skrev tenta. Vi åt vår berömda kycklingpaj och det var lika gott som alltid. Pontus sprang iväg och jobbade på kvällen men Ellen var kvar till 1 och vi körde MIG. Micke krossade allt motståd och jag var dålig förlorare. Allt som allt en himla mysig kväll, men jag undrar bara när faan ska Elin åka ur idol? Hon är näst intill kass!

Packat 1 flyttlåda idag och gett bort halva köket till grannen (muggar och tallrika som vi hade tängt slänga, men han ville ha allt), grattis till honom som fick saker och grattis till oss som slapp åka och slänga.
Allt rullar på nu i flytten och vi har lyckats få en som vill bo i vår lgh från första december, vilket betyder att vi endast behöver betala en halv hyra istället för tre, JIPPI!

Köttbullar och makaroner till middag, ur en matlåda, idag. I mjukisbyxor och framför tv:n, med ett glas mjölk. Man kan nästan ta på kontrasterna mellan fredag och lördag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, Va skönt att det löste sig så bra med hyran, kram.

2010-11-07 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0