Sitter och beskådar lägenhetens tomhet. Al...

Sitter och beskådar lägenhetens tomhet. Allt är packat nu sånär som på tv:n och lite kläder som ska packas i Mickes resväska. Datorn är nere alltså blir det mms inlägg. Imorn blir en hektiskt dag! Städerskan kommer 09.00, babysm 09.30, flyttgubbarna kommer nångång mellan 12-14, träffa Petra och Lucas 14.00 för lunch, taxin går 14.50 och flyget går 15.50, byte av flyg i Sthlm, bli hämtad av svärmor i Gbg, "hem" och lägga lillan för att sen dö i soffan och sen sakna mike som inte kommer förns måndag. Puh jag blir trött bara jag tänker på det. Nu blir det sova några timmar! Hoppas jag orkar/hinner blogga imorn!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ni är jätteduktiga alla tre, och jag älskar dig min dotter. Lycka till med allt, Pussar o Kramar.

2010-11-21 @ 11:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0