Toppendag!


En förbannat bra dag igår.
Micke vann 2300 kr, jag fick jobb och jag fick allt gjort på min att-göra-lista.
Har inga krav eller förväntningar på den här dagen överhuvudtaget, så vi slappar bara idag.

Imorgon är det sista tentan för Micke EVER, förutsatt att han klarar den alltså. Så snart är han ingen student längre. Nu blir det jobbsökande på HÖG nivå.
Pappa ringde idag och sa att jag har 9400 kr på en fond, så dom pengarna plus pengarna för alla möbler vi sålt har vi nu klart med flyttpengar, som kostar 12000.. HEJJA OSS! Är det nåt som går dåligt just nu?

Efter denna helg blir det torpedpackning av flyttlådor och hemmamys heeela familjen. Varje dag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, Det är ni värda och faaaan va ni e duktiga.

Pussar o kramar

2010-11-04 @ 19:13:05
Postat av: Pappa

jag glömde, Käka gott och må bra hela helgen, det har ni tid med.

2010-11-04 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0