Vi är på gång.



Vi slänger varje dag. Minst två stora soppåsar and I like it. Idag har vi tagit ner alla gardiner och tavlor så vi har ett sånt där skönt eko i hela lägenheten. Elsa blir typ rädd för sig själv när hon ger ifrån sig sina ljud på en miljard decibel. Tror för övrigt att jag kommer vara döv innan jag är 30 om hon fortsätter med den här ljudnivån.
Micke åt ingen lunch idag så han va hungrig ganska tidigt vilket resulterade i att vi åt på olika tider. Jag fick alltså göra mat åt bara mig själv. Blev en drypande magisk god sörja; kyckling och ris med ett ton café de paris.sås.


Tallriken var tom utan, ett spår av mat i sikte efter fem minuter och jag var mätt i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0